primele generatoare complete de HHO in Romania

Au aparut si primele aparate generatoare de HHO in Romania. Oficial, pe firma, cu factura, service, garantie, postgarantie si tot tacamul.

Am pornit de aici: http://www.h2orse.com/

si am ajuns la distribuitorul roman: http://www.kenterprise.ro/ro/magazin_online/generatoare_oxihidrogen_2.html

Mult succes pionierilor si celor care dezvolta ideea!

[ EDIT ]

Marius Moldoveanu  (Miercuri, 25 Iunie 2008)
Evaluare: 3
Economia pe un motor de Diesel 1.5 L ( Dacia Logan) este de ( medie) 17% calculat in conditii de rulaj pe in oras ul Buzau pe E85, DN 10, Autostrada
Soarelui cu viteze de la 50 Km/ora la maxim 160 Km/ora.
S-a folosit in proportie de aproximativ 40% AC-ul iar luminile de intalnire au fost
pornite tot timpul.
Consum apa de circa 750 ml pe distanta de aprox.500 Km testati pana acum.

Remarc faptul ca are un consum cam mare de apa, in conditiile in care alti experimentatori raportau un consum de 100ml/luna… Sunt curios cat consuma aceste variante.

Uitati o varianta cu o tipa simpatica. Din pacate nu dau prea multe detalii utile acolo. Eu ofer CDul respectiv gratis cui se incumeta sa incerce :)

 

LE: ha ha, ori internetul e foarte dinamic, ori au dat faliment, ori… i-au dat faliment.

About these ads

69 Răspunsuri

  1. Ori eu nu mai stiu chimie deloc, ori … e o problema foarte mare. Ce-i interesant, este faptul ca sunt fraieri, fara pic de cultura generala care chiar cred treburile astea.

    Formula chimica a apei … este H2O, adica are “din fabrica” doi atomi de hidrogen si unul de oxigen, iar daca imi aduc bine aminte, legatura chimica dintre atomul de oxigen si oricare dintre cei doi atomi de hidrogen, este o legatura covalneta (punere in comun de electroni de pe ultimul strat de valenta) polarizata cu minus spre oxigen si cu plus spre hidrogen.

    Prin electroliza apei distilate, n-ai cum sa obtii nimic, pentru ca apa distilata nu poate conduce curentul electric. Prin electroliza unei solutii saline, da, se poate obtine hidrogen si compusul chimic din sarea respectiva (in cazul electrolizei clorurii de sodiu/NaCl se obtine hidrogen si clor)

    Intrebarea mea este: cati “intelogenti” super-ecologisti ati reusit sa fraieriti???

    • se pare ca n-am fraierit foarte multi dupa cum se vede din rating :))

      dar daca imi dati voie va raspund cu doua citate: “abia cand stii multe iti dai seama ca stii prea putin” si “ai dreptate” (din Henry Ford cand a spus: ‘daca spui ca poti, ai dreptate, daca spui ca nu poti, ai dreptate’)

      desigur voi presupune ca aveti suficienta decenta (dpdv stiintific) astfel incat sa va indoiti de tot ceea ce ‘stiti’, cercetand. :) va sugerez sa incepeti cu studiul fenomenului de rezonanta, ca e cel mai usor de inteles. apoi va trebui sa treceti pe la mecanica cuantica care nu este total depasita (inca, asa cum se prefigureaza) si care va poate arata cat de putin din ceea ce credeti ca stiti chiar se intampla sa stiti. apoi intelegand importanta rezonantei, veti ajunge desigur la a intelege ca energia nu este ceea ce am zis noi ca este (vezi definitia data de Thomas Bearden).

      mult succes, pe o cale sau alta!

      ps: va rog, iertati-mi infloriturile, cateodata ma distreaza :)

      • Sal.
        Frumos prezentat nimic despre costuri.
        Sunt interesat dar daca nu stiu cat costa nu ma arunc.
        Macar daca e tiapa sa nu fie prea usturatoare.
        Si daca sunte-ti dispusi sa contribuiti cu astfel de info asi vrea sa stiu cam pe unde pot monta asa ceva pe un opel vectra a din 1991 cu injectie monopunct.

      • costurile sunt mari (dupa parerea mea) de $1000-$2000 pt o instalatie de cracare prin brute-force de dimensiune mica (sub 2l/m HHO) asa ca daca iei teapa o iei binisor. dar nu prea e cazul. daca iei din sua poti plati prin paypal si daca nu-ti convine o trimiti inapoi si-ti primesti banii fara transport. iar in romania te duci cu masina si ti-o instaleaza in fata ta. poate da si garantie, nu stiu.

        dar si-o poate construi fiecare. si incurajez acest mod de a gandi pentru a intelege ideea, a o experimenta si a o promova. un ‘consumator’ nu face reclama ideii ci doar beneficiului. eventual discount-ului :))

      • am reusit sa constriesc un generator de hho acasa folosind tevi de inox bagate una in alta fara a se atinge intre ele ramanand un spatiu de 1mm si functioneaza chiar foarte bine. cautatzi pe you tube daca vretzi sa faceti asa ceva .si nici nu va costa 1000 $.multa bafta:))

    • cu toata scoala ta esti dobitoc prietene! din apa distilata se obtine cea mai mare cantitate de hidrogen si oxigen! din apa de la robinet datorita impuritatilor acesteia randamentul este foarte scazut dar cu apa distilata pe o instalatie executata corect practic poti obtine suficient hidrogen si oxigen pentru a alimenta un autovehicul adica poti practic sa adaptezi masina sa functioneze doar cu apa drept combustibil si nu cum s-a afirmat pana acum ca poate fi folosita doar ca aditiv.

    • Adica tu vrei sa spui ca apa pura nu poate fi supusa electrolizei? Unde ai invatat chimie? Vezi ca prin clasa a 6-a se faceau probe practice cu electroliza apei. Da si tu o cautare pe goagle (:)) si v ezi ce iese.

      • Si eu am fost surprins. Intr-adevar, teoria chimiei fizice sustine (litera cu litera) acest lucru. Practica a dovedit de multe ori ca ‘stiinta’ este misticism din prea multe puncte de vedere, doar ca se cheama altfel..

    • Imi dau seama cati imbecili pot exisa pe pamant.Einstein spunea: Universul si prostia sunt infinite, de primul nu sunt inca sigur.

      [Edit]
      Fiind nevoiti sa trecem peste limbajul trivial pentru a pune mai presus libertatea de exprimare, am vrea sa stim la ce se refera mai exact remarca ta. Pana atunci ai spam. Mi se pare corect sa nu fii de acord. E nu numai dreptul fiecaruia, ci mai ales o necesitate, caci in lipsa diferendelor de opinii ne mai ramane doar habotnicia.

    • nene,nu te supara dar vad ca ai cunostinte bune de chimie,din pacate chimia e doar o teorie,un punct de plecare mai departe exista realitate
      incearca si vei vedea ca se poate

  2. nu prea mai stiu eu multa chimie dar ,2 elecrozi ,un electrolit si o scanteie m-au convins vreau si eu sa-mi cumpar o instalatie profi si nu stiu de unde si care

  3. In sprijinul lui Adacian: ” Sunt taine intre pamant si cer, Horatio, pe care mintea-ti nici ca le-a visat.” (W.Shakespeare-Hamlet). Sa revenim la energie. Ma ocup de problema aceasta de o viata. Uneori logica fenomenelor, bilantul energetic sunt atat de subtile incat scapa. Ne gandim la fenomene gen tunelare cuantica, mc2 (patrat), fenomene de rezonanta etc. Dar sunt legi care inca nu s-au enuntat, fenomene neexplicate. Voi reveni.

  4. Buna ziua.
    Sper ca cineva sa-mi raspunda la intrebare.
    Cum se comporta componentele modorului la folosirea mai lunga a arderi pe hidrogen ?

    ne: eu am citit ca se comporta bine, elimina calamina, reduce eroziunea, etc. e vorba de adaosul de HHO, pt ca din cate am citit timing-ul motoarelor actuale nu permite arderea HHO singur. ramane de studiat comparativ motoarele care ard H2 lichefiat. eu am vazut pe net doar motoare electrice pe H2, dar presupun ca exista si motoare care ard H2 de bine ce exista statii de alimentare.

    LE:adacian said on 22 feb 2013: se pare ca mare parte din automobilele propulsate cu hidrogen sunt.. electrice: exista niste “celule de hidrogen” care oxideaza H2 cu O2 din aer si rezulta H2o si electricitate. La Comanesti, termocentrala ardea H2 direct pe arzatoarele de metan, fara inhibitor.

    • din contra! din explozia hidrogenului si a oxigenului rezulta vapori de apa! acesti vapori corodeaza motorul si instalatia de evacuare a gazelor. nu mai vb de pistoane care sufera suprasolicitari datorita puterii mari a hidrogenului. din cate am inteles masinile care functioneaza cu hidrogen drept combustibil au pistoanele acoperite cu strat protector de ceramica

      • Serios? Cred ca ai dreptate. Si cam dupa cati km ai observat acest lucru?

        Acuma serios, prin arderea hidrocarburilor rezulta CO2 si H2O care pe la noi se mai cheama si apa. Si daca nu-ti convine iti iei toba de inox ca tot romanu’.

      • Sa nu uitam ca ,greul in revolutia tehnologica din epoca victoriana a fost dus de motorul cu aburi,care la vremea respectiva nu avea nici pistoanele, nici cilindrii din ceramica.Culmea -i ca functionau cu …apa,
        Unde-am fii astazi daca n-ar fi fost ele?

  5. uitati aici preturile de producator foarte mici , incepand cu 129 euro

    http://www.hhoplusgas.com/?gclid=COyB2bH6jaECFQi7ZwodszubNQ

  6. Vreau ceva concret!
    Cine a montat asa ceva pe masina lui?
    Ce are de spus?

    Stiu ca un sistem care produce:
    - 1 l de hidrogen pe minut, costa 171,25 de euro cu toate taxele de transport incluse si se foloseste la masini cu capacitate de maxim 1,5l
    - 2 l de hidrogen pe minut, costa 201,25 euro cu toate taxele de transport incluse si se foloseste la masini cu capacitate intre 1,5l si 3,5l
    - 3 l de hidrogen pe minut, costa 234,22 euro cu toate taxele de transport incluse si se foloseste la masini cu capacitate intre 3,5l si 5,4l

    Eu personal vreau sa cumpar, am un motor de 1,2 si sincer as vrea sa montez un kit ce produce 2 sau 3 litri de hidrogen pe minut, dar astept raspuns de la producator.

    Ce se intampla iarna cu apa distilata din kit? Producatorul spune ca trebuie sa amesteci apa distilata in proportie de 30% cu alcool si nu va mai ingheta….

    Astept sa raspunda si cineva care deja foloseste instalatie de hidrogen pe masina personala, daca nu o sa va tin la curent dupa ce-mi montez sistemul pe masina mea…
    Bafta tuturor si o zi buna!

    • ai o adresa de net pt sistemele astea ?

    • fratilor va dau un pont la toti ca si eu ma chinui de vreo 2 ani la asa ceva.am dedus din calcule ca,unui motor de 2000cmc i trebuiesc 15l/minut de hho sa functioneze 100% pe acest gas si asta doar la relantii.pentru deplasarea in sarcina i va trebui cca 30l/minut.daca vreti ceva economie de carburant cumparati numai celule ce asigura minim 5-8l/minut

      • incetati sa mai va faceti N calcule matematice ca nu-si au rostul
        practica va omoara pe multi
        am scris mai sus o adresa a site-ului meu
        aveti acolo ceva poze de la montaje
        am scos pina acum o economie de 35% in mers
        ..ce atita matematica?
        aia e buna cind iei restul la piine

  7. preturile sunt acceptabile daca nu vrei sa-ti bati capul. daca vrei sa construiesti singur te ajunge pana in $100 cu totul cumparat de nou. depinde evident de tipul constructiv si complexitate. imi doresc un sistem cu control automat al presiunii, degazeificare cu ultrasunete si cu posibilitate de boost.
    cea mai buna varianta e un hidrolizor simplu de 25A tip dry cell cu circulatia naturala prin barbotor a amestecului.

  8. Trebuie sa protestez !
    Hai sa nu mai pipaim ! ( Sfarsitul e super ! )
    Totul pleaca de la randamentul motorului :

    Motorul de automobil pe benzina = 31%
    Motorul Diesel = 41%
    Motorul electric = 99 %

    Adica : Pe intelesul tuturor ( super incorect dar se intelege mai bine ) daca intr-un motor bag un combustibil fosil ( benzina sau motorina ) acesta in momentul exploziei in camera de ardere isi cedeaza doar 31% sau 41% din puterea lui de ardere adica aruncam la gunoi 69% sau 59% din combustibil. Adica dintr-un litru de benzina consumam doar 0.3L restul il aruncam la gunoi si dintr-un litru de motorina consumam doar 0.4L restul il aruncam la gunoi . DE ACEEA MOTOARELE DIESEL CONSUMA MAI PUTIN SI AU UN CUPLU MAI MARE PENTRU CA SUNT MAI EFICIENTE !. De aici apare nevoia de a mari randamentul si pana in prezent s-au gasit mai multe solutii, una dintre ele fiind si acest produs sub forma de AMESTEC GAZOS inflamabil numit HHO ( BROWN GAS ).
    HHO este un amestec format din 2 parti de Hidrogen si 1 parte de Oxigen ( de fapt e tot apa dar cu legaturi aproape rupte de aceea se releaga usor iar noi vedem la esapament ca ‘ curge apa ‘) si are urmatoarea proprietate : Amestecat in camera de ardere impreuna cu motorina sau benzina ajuta arderea completa a combustibilului si creste randamentul motorului aproape de 98% adica folosim toata puterea combustibilului din camera de ardere asa ca motorul pe benzina are teoretic cam de 3 ori mai mare putere si cel Diesel are de 2,5 ori mai mare putere. ADICA SIMILAR MOTOR ELECTRIC ! De aceea pentru echipare Logan am putea folosi un motor electric de maxim 20 cai putere.
    Se poate exemplifica mult mai simplu : Un barbat cu greutatea de100 kg poate trage un Logan ( 1000 kg ) mai usor decat un elev de 31 de kg ? ( diferenta dintre randamente )
    Raspuns : Oricand !

    De aceea acest amestec este cautat in ultima vreme, pentru ca acest amestec creste randamentul.

    SI DE AICI APAR PROBLEMELE !
    Cele mari sunt doar 2 si se pot explica usor ( CITITI INTEGRAL ) :

    PROBLEMA 1 : Nu are rezolvare pentru motoarele non-euro pentru ca nu exista un computer care sa controleze debitul carburantului din injectoare si de aceea marindu-se randamentul va scadea consumul de carburant dar cu valori cuprinse intre 15% si 25% iar in aceasta faza va trebuie doar un simlpu aparat de hidroliza cu un debit de pana la 2 litrii pe minut. Partea electrica are un grad ridicat ca dificultate de constructie pentru ca va trebuie un transformator care sa ridice curentul pana la 40-50 de amperi sau o baterie destul de mare care sa suporte acest consum( o baterie de cel putin 150 AH si deja au aparut problemele cu alternatorul care trebuie sa fie si el de 150A ). Recomandarea mea este sa folositi un generator de impulsuri astfel incat recipientul cu apa sa nu se supraincalzeasca si sa se topeasca pentru ca in functie de volumul de apa si de electrolitul folosit temperaturanu ar trebui sa depaseasca 650 de grade si spuma generata sa fie cat mai putina cu putinta. Asa ca trebuie neaparat sa cereti sfatul unui electrician priceput sau al unui electronist. De asemenea trebuie sa aveti un releu de intarziere pentru ca generatorul de HHO sa porneasca numai dupa ce ati pornit motorul ( adica HHO trebuie neaparat combinat cu combustibilul pentru ca poate avaria definitiv motorul daca nu are combustibil pentru amestec in camera de ardere ). De asemenea va trebuie un reglaj al transformatorului legat de acceleratie pentru ca nu trebuie sa se produca mult HHO cand se merge la relanti, de acesta aveti nevoie doar cand accelerati. DACA CEI FARA MOTOARE EURO CRED CA SE MERITA INVESTITIA ATUNCI LE UREZ SUCCES !

    PROBLEMA 2 : Rezolvarea se gaseste in pacalirea computerului care asista reglajul injectiei combustibilului in camera de ardere. Pentru cei care nu stiu, la turismele echipate cu motoare euro se regaseste echiparea ‘ toba cu catalizator ‘ adica pe evacuare se gaseste un ‘ dispozitiv ‘care transforma fumul produs de motor intr-un ‘ aer mai respirabil ‘. Explicatia procesului : Fumul de esapament contine o concentratie mare de dioxid de carbon care trebuie redus si de aceea se trece printr-un filtru ceramic sau metalic ( catalizator ). Acest proces este atent supravegheat de asa numita ‘ SONDA LAMBDA ‘ – care poate masura cantitatea de oxigen evacuat in urma procesului de ardere al motorului. Aceasta este localizata pe sistemul de evacuare al gazelor, inaintea convertorului catalitic la motorizarile Euro1/2 si inainte si dupa catalizator la motorizarile Euro 3/4. Sonda Lambda asigura sporirea eficientei catalizatorului, dar si emisii reduse de noxe in atmosfera. In sarcina maxima a motorului, de exemplu la viteza de virf, pentru a mentine viteza, sistemul este dezactivat pentru a preveni saracirea exagerata a amestecului. Sonda Lambda are rolul de a regla amestecul aer/combustibil – prin comanda asupra injectiei de benzina – astfel incit acest amestec sa fie convenabil regimului de moment al motorului. Daca sonda detecteaza prea mult oxigen in gazul evacuat, inseamna ca motorul merge cu un amestec prea sarac (in combustibil); prin urmare, este marita cantitatea de benzina. Daca, dimpotriva, este prea putin oxigen in evacuare, inseamna ca amestecul este prea bogat si se reduce cantitatea de benzina din admisie. Defectarea sondei duce la functionarea anormala a motorului. La fel si defectiunile de etansare a admisiei de aer/circuitelor de reglaj vacuumatic – asa-numita admisie de „aer fals“ – induce in eroare sonda Lambda care da informatia ca amestecul este prea sarac. Prin urmare, computerul masinii va „pompa“ mai multa benzina in cilindri (corespunzator cantitatii de aer aspirat in mod normal + cel fals) si motorul va functiona cu detonatii in evacuare, eventual se „ineaca“. Dupa reglajul amestecului aer-combustibil necesar unei arderi cit mai bune, gazele evacuate ajung in asa-numitul „catalizator“ unde, intr-adevar, gazele se oxideaza la contactul cu platina si celelalte materiale de reactie. Functionarea defecta a unui motor cu o sonda de O2 (Lambda) defecta determina utilizarea de amestecuri bogate, rezultand un consum marit de benzina, deteriorarea in scurt timp a catalizatorului si uzura prematura a motorului, provocata de excesul de benzina care ajunge in baia de ulei. Prin folosirea unui astfel de echipament se poate ajunge la o reducere a emisiilor de pina la 90%
    In principal sonda masoara in mod constant cantitatea de oxigen din gazele evacuate şi trimite semnalul sub forma de voltaj către unitatea de comandă a motorului.(calculatorul central al masinii) foloseste semnalele primite de la sonda pentru a ajusta amestecul in vederea obtinerii amestecului ideal:14,8kg aer cu 1kg benzina, pentru care asa-numitul factor Lambda este egal cu 1. Valorile de iesire ale senzorului variaza intre 0.2 V (amestec sarac) si 0.8 V (amestec bogat), variatia ideala fiind in jurul valorii de 0.45 VRealizarea optima a amestecului asigura o eficienţă şi o durată de viaţă maxime ale catalizatorului. O sondă lambda uzată poate cauza un consum excesiv de benzină, emisii de noxe crescute, uzură excesivă a catalizatorului şi scăderea performanţei motorului. DE ACEEA LA MONTAREA UNUI DISPOZITIV DE PRODUCERE HHO ESTE IMPERIOS NECESAR MODIFICAREA INSTALATIEI ELECTRICE A AUTOTORISMULUI PENTRU A SE PUTEA MINTI COMPUTERUL AUTOTURISMULUI .DISPOZITIVUL CARE TREBUIE MONTAT SE NUMESTE – EFIE- SI CARE VA DA POSIBILITATEA SA REGLATI MANUAL VALOAREA CURENTULUI CARE VINE DE LA SONDA LAMBDA SI SE DUCE CATRE COMPUTER. Motoarele euro1 si euro2 au cate o sonda iar cele euro3 si euro4 au cate 2 sonde de aceea trebuie sa fiti atenti cu tipul de EFIE cu care trebuie sa echipati generatorul de HHO adica cu o cale sau cu doua cai..
    Explicatie fenomen : Inchipuiti-va un zugrav cu cei doi ochi uitandu-se in directii diferite. Cu un ochi amesteca culoarea rosie intr-o galeata cu lavabila alba ( realizeaza amestecul de combustibil ) , aplica rozul pe perete ( amestecul trece prin catalizator ) si cu celalalt ochi verifica nuanta de pe perete ( citeste valoarea oxigenului din gazele evacuate ). In momentul in care rozul de pe perete este prea inchis inseamna ca e prea mult carburant injectat si computerul scade cantitatea de gaz injectat. In momentul in care rozul e prea deschis computerul creste cantitatea de combustibil injectat. DE ACEEA CAND SE INTRODUCE – HHO – ARDEREA ESTE APROAPE COMPLETA SI NIVELUL DE CO2 VA FI FANTASTIC DE MICA IAR ROZUL VA FI APROAPE TRANSPARENT SI COMPUTERUL VA DA COMANDA DE CRESTERE A COMBUSTIBILULUI INJECTAT MARIND FOARTE MULT CONSUMUL.DE ACEEA TREBUIE INTERVENIT CU UN DISPOZITIV EFIE PENTRU A – PACALI – COMPUTERULUI CA AMESTECUL ESTE BOGAT IN CO2 SI DE ACEEA EL TREBUIE SA DEA COMANDA DE REDUCERE A DEBITULUI DE CARBURANT POMPAT IN INJECTOARE REDUCANDU-SE ASTFEL CONSUMUL DE CARBURANT CU PANA LA 65% IN ACELASI TIMP MOTORUL ISI TRIPLEAZA RANDAMENTUL ( ADICA CUPLUL ).

    Concluzia este ca acest dispozitiv nu este pentru toata lumea. Cati pensionari care urca la volan credeti ca vor fi constant atenti si pe faza sa modifice manual valoarea curentului care pacaleste computerul in functie de regimul de functionare al motorului ? Dar cate femei? Dar cati barbati? Dar cati angajati ? Pe cate din aceste persoane le vedeti ca ar umla cu bidonul de solutie de soda caustica dupa ei pentru a putea reumple generatorul de HHO? Asa ca daca vreti sa va apucati va recomand mare atentie !

    Inainte de orice modificare va rog sa va uitati la garantiile oferite de vanzator pentru ca o astfel de modificare scoate autoturismul din garantie. De asemenea recomand demontarea instalatiei la controlul periodic ITP al masinii pentru ca este o modificare care trebuie omologata oficial si apoi montata pe vehicul ( autorizatie ISCIR si protectia in caz de coliziune pentru generatorul de HHO )

    Succes !

    • Intr-adevar, astia http://www.hho-plus.com/product.php?id_product=10 zic si de un “Extender for the lambda sensor – electronic fuel injection”. Intrebarea mea este: ce se intampla daca nu pui chestia aia? Dupa logica mea, prin continuarea imbogatirii amestecului, ar trebui sa creasca puterea motorului daca nu poate scadea consumul, adica vei obtine o anumita putere apasand mai putin pe acceleratie decat daca n-ai avea generatorul HHO … sau ma insel? Ce frumos era la batrana Dacie cu carburator … mai strangeai un pic surubul de benzina si gata saracirea … :D

    • Buna seara,
      Vad o gramada de informatii de la dvs. dar eu fiind incepator in domeniu HHO am niste nelamuriri.As aprecia daca ma puteti ajuta sa inteleg.
      - EFIE trebuie sa a informatii de la ambele sonde lambda sau numai de la prima?
      - Comanda volumului de HHO nu se poate regla de la potentiometru de la acceleratie?
      - Informatiile sondelor nu se pot lua de la mufa de tester a masinii?

    • cei de la rar stiu de hho insa au spus ca e ceva bun
      dar atit
      nu a zis ca da sau nu
      nu trebuie nimic omologat la ra,inca
      as vrea sa mai vorbim pe tema asta
      am facut un dispozitiv propriu si incep sa si apara probleme
      daca se poate te-as ruga sa-mi raspunzi si poate vb la o cafea sau o reparatie
      cu stima LUCIAN

    • esti un domn pt aceasta bogatie de informatii…intr-adevar ma lovesc de aceasta problema, desi am vw sharan euro 2, mi s-a zis ca sharanele nu s dotate cu sond lambda…care ar fi totusi solutia?! Un pompagiu bun nu poate pe banc sa scada debitul de combustibil-motorina? pta-l completa cu hho?!
      las adresa de mail vasile_psaltu @yahoo poate ma ajuti cu mai multe sfaturi de care am nevoie …si candva sa ma revansez!!!

    • Bai tata, ma crucesc… Ai facut ceva scoala ? Ciclul Carnot ( ciclu teoretic cu randament maxim pentru motoartele cu combustie interna) , si ciclurile reale ale motoarelor diesel si Otto se studiau la fizica in liceu, la termodinamica.
      Idea de baza acolo este urmatoarea: “Randamentul nu depinde de substanta de lucru, ci numai temperaturile surselor calda si rece.”

      Foarte succint , in afara de problemele tehnice de transmisie a miscarii care scad randamentul final al unui motor , si care nu se rezolva cu HHO , deci nu se iau in considerare ,
      randamentul depinde raportul de compresie , si raportul de caldura primita / cedata.

      1) De acord ca exista probleme de ardere incompleta a combustibilului, si asta afecteaza temperatura sursei calde , si raportul Cp/Cv. Dar sa sustii aberatia ca crestera randamentului este pana la 98% e fantastic.
      Randamentul maxim al unui motor termic , in teorie este de 1 -T0/T1.
      T0 , aproximata la temperatura lichidului de racire (uleiul – nu apa), presupun ca este undeva la 90-100 grade Celsius , sa spunem ,375 K. Crezi ca poti face motorul tau sa functioneze la peste 18750 K ca sa obtii randament 98%? Temperatura MAAXIMA de topire a otelului din blocul tau motor este de 2300 K. Dar nu uita , motorul tau nu e ciclu carnot si mai este influentat si de raportul de compresie – deci are randament mai mic. Gandeste-te la asta si vei vedea de ce diesel are randament mai bun.

      2)Motoarele electrice au randamente ~90%.

      3) Ca sa produci HHO trebuie sa faci electroliza apei , folosind curent electric , pe care il iei de la baterie , ceea ce inseamna ca vei creste sarcina pe alternator . Efecte? a) Cresterea consumului de carburant , intr-o oarecare masura b) Uzura crescuta alternatorului. Ai nevioie de ceva intensitate pentru a produce curentul;
      Nota : Energia necesara producerii de hidrogen prin electroliza , este mai mare INTOTDEAUNA decat energia recuperata prin arderea lui?
      De ce ? Pentru ca si procesele chimice sunt afectate de randament , pierdere de calcura .etc etc…
      —————–

      In final sunt interesat de topic in masura in care cineva are pe masina HHo si poate sa imi arate cu proba , ca se consuma mai putina benzina decat fara. Nu visez economii de 30-40% , cum se speculeeaza , dar si un 15-20% daca este masurabil si sustinut pe termen lung, suna interesant.

      • sint si eu suparat de modul cum pui problema si ce calcul de ,scuza-ma dar sint un om direct,cacat poti face
        inainte sa ajung unde am ajuns am facut si eu multe calcule si teoretic matematica si fizica palesc grav in fata practicii
        Asadar am inceput sa fac foarte multe generatoare si de diferite feluri si probe pe masina mea.
        Am ajuns la superba combinatie in care la ultima masina ,peugeot 206+ am 2011 euro 5 nu am reusit mai mult de 30% economie datorita calculatorului foarte destept.
        Eu zic ca este totusi ceva
        Ca sa te edifici mai bine te pot ajuta cu ceva poze atit pe tine cit si pe restul scepticilor existenti in tara asta
        http://www.masini-cu-apa.ro
        acesta este site-ul meu in care am ceva poze de la montaje,nu est efacut foarte profesionist si nici nu ma chinui sa fac pe toata lumea sa inteleaga mai mult decit se poate
        Asta e ,fiecare are o limita
        peste 2 ani te vei duce sa-ti cumperi masina si ai sa vezi ca ai de ales intre o masina pe benzina si mai ieftina si una cu apa
        MAI MULT NU-MI MAI PIERD VREMEA CU MATEMATICIENII CA NU ARE ROST
        Cer scuze daca am aratat a fi obraznic dar m-am saturat de poporul asta in care numai lucrurile rele sint bune

  9. Bibicule!
    Am gasit o instalatie de cumparat la noi, si vreau sa o cumpar si sa o montez pe o furgoneta co motor de 2500cmc. Am vazut in specificatii ca are si o extensie pentru senzorul lambda. asta sa fie sistemul ala de pacalit sonda? Detalii aici, si spune-mi daca e ok. http://www.hho-plus.com/product.php?id_product=11

    Anul asta am cheltuit combustibil cu furgoenta de cca 3000 euro, asa ca e mai mult decat necesar un sistem de reducere a consumului. Merci.

    Catalin 0722825286 ctx.office(at)gmail.com

    • Site-ul hho-plus.com are variante in toate limbile.
      Atrag atentia celor mai putin avizati ca acest site nu este un site romanesc, si nici nu se supune legilor europene. Deci banii dati sunt buni dati, nu mai aveti nici un control.

      Eu recomand doar site-uri verificate, sau care au recomandari sau care au o firma europeana in spate. Exceptie face China care spre surprinderea mea mi-a oferit numai surprize placute in ceea ce priveste costul, calitatea si satisfactia clientului.

  10. Si inca ceva bibicule! daca instalez pe un motor mai mic (1,4 HDI) ce se intampla. Apare fenomenul de saracire a combustibilului, sau senzorul lambda+extensia electronica a sistemului vor regla totul in parametri normali?

    Merci.

    Dau detalii mai multe dupa montare. Workshop in Piatra Neamt :))

  11. Salut,

    Am citit ca se ofera documentatia pentru a-mi produce o instalatie acasa. Cum pot intra in posesie? Exista copie electronica?

    Multumesc mult,
    Alex

  12. cati litri de hho ar trebui produsi pe minut (LPM) pentru un motor de 1968 cmc?

  13. Se pare ca “www.h2orse.com” nu mai exista, si nici “http://www.kenterprise.ro”. Au pierit subit. Cineva le-o sabotat ? Erau intr-adevar o amenintare la motoarele clasice ? Se pare ca motoarele astea cu apa sint invaluite intr-un mare mister. Mare de tot !!!

    • Eu tind sa cred ca erau mai degraba scammeri (adica tzepari), dar este plauzibila si ipoteza ca nu le-a mers sau ca au fost redusi la tacere.
      Oricum, e clar ca un medic care prescrie medicamente ieftine nu se va imbogati niciodata..

  14. am generator care scoate intre 5 si 12 L HHO pe minut cam ce ai putea sa alimentezi probabil un V10 un generator peste 10 Kw etc.etc.etc.dar e cam scump peste 2500 euro

  15. foarte frumos comentariul ma bucur sa vad si romani cu rabdare si chef de explicat si totodata de scris ….
    sunt electronist de meserie si vreau sa spun ca ai 100% dreptate referitor la puterea motorului adica mai exact la randament, iar dupa cateva nopti de documentatie am reusit sa imi fac o instalatie hho pe opelul meu de 1.6 benzina si in final am facut si un montaj cu care am pacalit sonda am reusit sa nu am probleme cu caldura la amestecul din electroliza ….deci pe scurt toate bune si frumoase pana am ramas surprins ca , consumul masinii s-a redus cu cca 2.1 litri benzina si o putere a motorului mult peste asteptari ….
    Concluzia mea este ca toata afacerea m-a costat 225 lei + munca si cunostintele mele iar rezultatele au fost surprinzatoare.
    cei care nu cred este treaba lor si vor ramane cu teoriile lor …pe mine unu nu ma intereseaza ce spun altii ma intereseaza doar ca functioneaza instalatia….
    (PS…UN MIC PONT: toata lumea se gandeste cum sa pacaleasca calculatorul masinii sa ii faca sonde lambda electrice anumite montaje….deci se leaga de sondele lambda …dar nimeni nu se gandeste cum sa pacaleasca sonda lambda sa ii spuna la calculator despre amestec….

  16. Buna ziua ,

    Si-a montat cineva asa ceva pe masina ? eu am un matiz , se poate executa aceasta lucrare pe el?va exista un randament ?

  17. Eu am instalat un Kit D 2000 DryCell HHO Hydrogen Generator cu 17 Placi pentru motoare: 1400 cm3 – 2800 cm3 de la hidrogenauto.ro [firma pe care o reprezint]
    În ciuda performanţelor sale, dimensiunea celulei este relativ mica proporţional cu cantitatea de gaze produse si asigura o funcţionare optimă de durata. Reconfigurarea uşoară a plăcilor (plus, minus, neutru), printr-un sistem de terminale, permite o mai buna optimizare în funcţie de nevoi.
    Plăci din oţel inoxidabil – plăcile sunt fabricate în 316L oţel inoxidabil, tăiat cu laser, cu o substanţă chimică specială şi tratament fizic dezvoltat pentru a extinde durata de viaţă operaţională a generatorului. Nu veţi vedea depozite maro în celulele DryCell

    [Edit]
    site-ul nu contine informatii despre HHO. Va rog reveniti cu un comentariu atunci cand aveti continut pentru a primi si link.

  18. Ca sa nu omori instalatia electrica a masinii , generatorul HHO , nu se alimenteaza direct din baterie. S a constatat ca daca electrozilor generatorului i se aplica o tensiune continua in impulsuri , cu la acelasi consum de energie electrica se obtine o cantitate mai mare de gaz HHO . Prin modularea unei frecvente de 42.8KHz cu o alta de 610Hz se obtine un semnal care poate aduce molecula de apa la rezonanta . Rezonanta este aidoma unei muchii de cutit , deci ca sa spargi molecula de apa , aflata la rezonanta , este necesar un consum f mic de energie.
    Stan Mayer (mort in conditii suspecte) a fost deschizator de drumuri in acest domeniu .
    Sunt convins ca daca bagi in capul pistoanelor HHO , motorul consuma mai putina benzina , dar cu ce costuri energetice? Curentul care se consuma pentru obtinerea HHO este luat din bateria masinii , care se incarca de la alternatorul antrenat de motor. Cum energia se conserva , cred ca trebuie marsat pe generatorul care aduce molecula de apa la rezonanta .Lucrez de ceva timp la asta , dar pana acum nu am obtinut rezultate decat experimental . Sunt electronist cu experienta si sunt dispus sa ajut atat cat imi sta in putere cu ceea ce tine de mine , adica partea electrica , electronica a dispozitivului HHO . Ma puteti contacta pe adresa de mail is_electron@yahoo.com

  19. Meserie bibicule. Beton raspunsu!!!

  20. ar fi ceva foarte util.am si eu un megane 2 1,5diesel si ma-r interesa cu toate ca am un consum de 5,5 in oras.inca nu se stie cat de bun e hho trebuie sa vedem in realitate .dinu -lugoj.

    • Eu nu am vazut inca motor diesel cu injectie care sa functioneze cu HHO, ci doar din acela simplu, cu bujii. HHO nu se poate autoaprinde ca motorina, are nevoie de scanteie. Dar.. sunt openminded.

  21. Se pare ca multe linkuri nu mai sunt valabile. Paginile au disparut.

  22. bibicu are perfecta dreptate
    am facut si eu 4 instalatii pina acum si vreau sa o fac pe a 5-a mult mai buna
    e montata pe un ford mondeo 1 td si vreau sa spun ca se simte diferenta la consum
    recomand mai multa cercetare si sa legam o prietenie pentru cunostintele de pina acum si sa mergem mai departe
    e un mic secret care inca sta nedescoperit

  23. Buna ziua, doresc sa organizez un seminar la Targu Mures, HHO avantaje si dezavantaje. tel.0742152189 Doresc infiintarea unui club in care sa comunicam impresii cu privire la functionarea diferitelor dispozitive HHO.

    • buna ziua,as vrea sa stiu daca ati reusit ceva cu clubul….v-am sunat dar nu ati raspuns,am si eu cateva experiente in acest domeniu si as vrea sa incercam sa dezvoltam mai multe subiecte cu privire la HHO.tel meu este 0746429909.Cu stima.nicu

  24. din cate inteleg eu, nu prea are nimeni pe masina o astfel de instalatie sa ne convinga.

  25. pentru cei interesati de subiectul HHO tin sa va precizez ca fac,vind si colaborez cu 2 amici din Bucuresti iar rezultatele sint superbe
    la cit costa combustibilul acum va spun sigur ca se merita
    preturile sint intre 150 si 300 euro in functie de masina si de putere
    chiar si pentru camioane grele
    mai avem de lucru la masinile noi cu 2 sonde lambada

    • @Lucian, un nr. de telefon sau id de messenger se poate? am urmarit topicurile tale si daca nu ma insel pe inca 2 site-uri si as vrea sa discutam. Mersi:)

    • lucian mailu meu e alex_200384@yahoo.com as fi interesat de o instalatie HHo

    • salut
      vad ca sunt destul de vechi opiniile voastre si cam putine actuale .
      de curand am facut 2 instalatii hho , amandoua montate pe golane 1,6 benzina … ragalii de masina de firma .
      1. fara pwm . are doar un releu pe instalatia masini . masina se comporta admirabil , are un consum de 5,9l/100 km de la 7,7 …. are un plus de putere vizibil fata de ce lenesa era inainte
      2. cu pwm , cu o tentativa de pacalire sonda lambda si aici am un consum fantastic de 7,7 la … 9,5 / 100 km :)) …. e de ras =)) … inca nu am descoperit ce are dar banuiesc ca este o problema si a computerului pt ca dupa ce i-am dat reset consumul instant a plecat de la 53 l/ 100 km si apoi a scazut pana la 8,7 l/100 apoi a urcat la 9,5 si fluctueaza intre 8,9 si 9,5 . plus de putere si la asta ( acum am curaj sa fac depasiri fara risc de intalnire cu ce vine din fata )
      voi cei care aveti asa ceva ce parere aveti ?

      prima masina se plimba prin Sibiu a doua in Bucuresti

      • Felicitari! Te pun in legatura cu Andrei de la instalatiigplauto.ro si te poate lamuri mai bine cum e cu reglarile. El e expert (si cu scoala, nu numai cu pasiune) si e de laudat ca a dat o sansa HHO. Inca o data felicitari si.. poate urmatoarea instalatie va fi rezonanta. Eu am schema circuitului cu feedback de la peswiki.com dar nu l-am facut inca. Nu e mare lucru, dar am gasit altele de mesterit pana acum…

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

HotInfo>Blog

Energie naturala, Ecologie,Presa, Opinii, Divertisment, Diverse.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 49 other followers

%d bloggers like this: