Apa de mare ca ‘plasma’ universala


Nimic din ceea ce pare ‘universal’ sau ‘generic’ nu mi se pare veridic. Prin urmare, nici un panaceu.

Cat despre folosirea apei de mare diluata la 9%0 si injectata ca panaceu… imi rezerv dreptul sa fiu sceptic din principiu, ca in fata oricarui panaceu (exceptand credinta). Eu atata stiu ca orice lucru strain bagi in sistemul sanguin, imediat se declanseaza (daca este functional) sistemul de aparare umoral (prin substante-mediatori, anticorpi) si celular (macrofage, leucocite), de aceea se si purifica atata preparatele injectabile obtinute din extracte naturale. Totusi, mare e gradina domnului si multi tampiti sar gardul. Din punctul meu de vedere, daca semneaza… dar nu mi-as permite sa sustin ca ceva este un panaceu, cu atat mai putin sa pun in pericol viata omului.

Pe de alta parte experienta avuta in alte ocazii cu gandirea out-of-the-box imi cere sa nu refuz ideea fara a o fi studiat. Deocamdata, legat fiind de gandirea impusa de pregatirea medicala, nu am nimic impotriva la folosirea preparatelor de tip homeopatic, care conform teoriei lui Hahneman au acelasi efectcu al substantei fara a introduce insa efectiv substanta in organism. Deci d.p.d.v. chimic-biologic nu am nimic impotriva acestor preparate.

Mult mai la indemana mi se pare controlul alimentatiei, sau ‘renaturarea’ regimului alimentar, printr-un aport echilibrat, eventual bazat pe alimente cat mai naturale sau chiar plusate prin cultivarea in medii speciale cu diversi fertilizatori sau apa de mare cum am mai auzit. Sub nici o forma nu pot recomanda proteinele modificate genetic si folosirea microundelor care deasemenea denatureaza proteinele – nu-i de gluma, cautati sa intelegeti deosebirea structurala intre o proteina fireasca si una denaturata. Daca ar fi numai ca acea proteina nu mai poate fi folosita in sinteza ci doar ca sursa de energie prin dezmembrare nu ar fi cine stie ce, am avea o carenta proteica, dar organismul nostru este adaptabil si-si modifica metabolismul in functie de alimentatie (fapt dovedit) ducand la… evil-ution 😀

Nu bag mana in foc ca efectul acestor proteine denaturate este evolutia sau involutia, atat doar, eu recomand moderatie in folosirea microundelor, ca dealtfel.. moderatie in toate.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

Lasă un comentariu