Bineinteles ca merge si pe Logan, ba si pe Sandero

Aici am sa pun link-uri catre ce au experimentat ai nostri, inspirati de aici. Aceasta este o alta linie de experimentatori, circuitul este asemanator cu cel al lui Joe sau Meyer.

Logan pe gaz.  Si diesel,  motorul e practic acelasi, de la Renault. Honda. (link luat de pe softpedia unde se discuta deja aspecte practice ).  Citroen pe benzina.

Nu sunt convins ca toata lumea a inteles importanta rezonantei. Unii incerca prin forta bruta, adica prin hidroliza simpla, la mai mult de 10A, ceea ce este… nepotrivit. Schema circuitului oscilant este extrem de simpla:

https://energiegratis.files.wordpress.com/2008/08/gatedpulsegen.jpg

Aici gasiti chiar si un setup complet in limba engleza.

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. personal am optat pentru un circuit oscilant rezonant ca acesta http://alt-nrg.org/pwm-v2.html

    in ciuda aparentelor, el produce totusi hidroliza si nu cracare. presupun ca este posibila cracarea apei si probabil facilitata de acest circuit rezonant daca exista anumite conditii. ma gandesc la tuburile acordate ale lui Stanley Meyer si la frecventele Keely.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s